نوشته شده توسط : hiwebex

در طراحی سایت ایجاد بخش گالری تصاویر می تواند نقش پررنگی در افزایش کاربران سایت شما داشته باشد. شما می توانید با ایجاد یک گالری پرزرق و برق و چشم نواز در طراحی سایت خود به بهترین شکل برای محصولات و با نمونه کارهای خود یک بازاریابی حرفه ای را انجام دهید. گالری تصاویر هر چقدر حرفه ای تر و با کیفیت تر طراحی شود شانس شما برای بازاریابی محصولات و خدماتتان بیشتر می شود. شما با ارایه نمونه کارها و محصولات خود در گالری تصاویرتان می توانید این بخش را تبدیل به یک بخش خاص و پربازدید در سایت خود بدل کنید.

آیا طراحی سایت من به بخش گالری نیاز دارد؟

برای اینکه بتوانید تشخیص دهید که آیا در سایت خود نیاز به ایجاد گالری تصاویر دارید یا خیر در ابتدا باید از خود بپرسید که هدف اصلی شما از طراحی سایت چیست و آیا وجود گالری تصاویر در سایت شما کمکی به افزایش ترافیک سایت می کند یا خیر؟ زمانی که در سایت شما هدف مشخص باشد تشخیص اینکه آیا وجود بخش گالری تصاویر مفید هست یا خیر نیز بهتر مشخص می شود. به طور مثال اگر هدف شما از طراحی سایت فروش لوازم خاصی بوده است یقینا در این حالت وجود بخش گالری تصاویر کمک زیادی به افزایش جذب کاربر در این نوع سایت می کند.

چگونه در طراحی سایت از بخش گالری تصاویر کسب درآمد کنم؟

یکی از راه های کسب درآمد با استفاده از طراحی بخش گالری تصاویر این است که شما برای محصولاتی که در این بخش قرار دارند و دارای پتانسیل بالایی جهت خرید می باشند دکمه خرید طراحی کنید. البته در این حالت دقت کنید که تصاویر مورد استفاده از کیفیت بسیار بالایی برخوردار باشند تا کاربر بتواند با دیدن تصویر به راحتی خصوصیات ظاهری محصول مورد نظر خود را رصد کند.





:: برچسب‌ها: طراحی سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 19
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 26 بهمن 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: